17.4.2017

Pettymys: Nivea Men After Shave


Hei taas!
Tähän väliin on hyvä tehdä vihdoinkin mun arvostelu kuuluisasta primeristä.. Ostin After Shaven joskus viime vuoden puolella (tässä postaus) ja tuote oli aikamoinen pettymys. Partabalsamia kohtaan mun odotukset oli todella korkealla. Pieni pettymys tuli päivän jälkeen, kun tuote ei ollutkaan toiminut, tälläkään kertaa.

NIVEA MEN AFTER SHAVE

Nivean After Shave ei ollut ihan sitä mitä ajattelin, kyllä tämä ihoa kosteutti, mutta ei se meikkiä saanut kestämään iholla yhtään sen pidempään kuin ilman tätä. Mulla on pintakuivaiho ja meikatessa ihoa yleensä kiristää, joten kosteutuksesta tämä saa täydet pisteet, vaikka voisi meikin alle laittaa pelkkää kosteusvoidettakin. Meikkivoide myös levittyi hyvin, tosin iho jäi vähän nahkeaksi, mutta kai se on sen tarkoitus?

Ja noh... Mä tosiaan toivoin tältä meikinpohjustajalta meikin keston pidentämistä ja kiillon vähentämistä. After Shave ei kuitenkaan auttanut näihin, vaikka kokeilin kolmea eri meikkivoidetta, josko toimivuus olisi johtunut siitä. Ajattelin myös, että auttaakohan tämän toimivuuteen puuterit tai vaikka baking -tekniikka, jota en satu käyttämään?

NIVEA MEN AFTER SHAVE TEST

Tässä parin päivän aikana kun meikkasin joka päivä ja olin meikit naamassa aamusta iltaan pitkästä aikaa. Vaikka mulla oli After Shavea, meikkivoide silti 'liukeni' iholla ja oikeastaan hävisi pois. Voitteko kuvitella? Rasvoittuvan ihon ongelmia, enkä ole löytänyt tuotetta joka pitäisi meikin kasvoilla hyvänä koko päivän. Nyt After Shave on pyyhitty yli lyhyeltä listaltani ja alan etsimään uutta meikkiä pelastavaa tuotetta. Ehkä seuraavana olisi L’Oréal Paris Infallible Fixing Mist?

Löytyykö muilta huonoja kokemuksia After Shavesta?

1 kommentti:

  1. Harmi, että sun kokemus oli pettymys, mutta ihanaa että kerroit sun mielipiteesti rehellisesti :-)

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit päivääni!♥