5.4.2017

Miksi käyttää kasvoharjaa?

Hei ihanaiset!
Tänään olisi luvassa tarkempaa postausta kasvoharjasta, joka on esiintynyt blogissani pariinkin otteeseen. Noh, miksi tällaista kannattaisi käyttää?

Kasvoharja on hellävarainen, mutta puhdistaa ihon silti tehokkaasti, tehokkaammin kuin käsin pestessä. Se poistaa meikin ja auttaa epäpuhtauksien ja tukkeumien kanssa. Näiden lisäksi se kuorii ihoa hellävaraisesti, jolloin ihon kuorimista erillisillä aineilla voidaan vähentää.
Sen kaksitehoinen pyörivä liike hieroo ihoa, joka aktivoi pintaverenkiertoa ja heleyttää. Kun iho on puhdistettu huolellisesti, pääsevät kaikki ihonhoitotuotteet imeytymään ja vaikuttamaan ihoon tehokkaammin. Mun kasvoharjan mukana tuli 1 herkälle/normaalille iholle sopiva harja, mutta on myös mahdollista ostaa tehopuhdistava vaihtoharja (2kpl/14€), jota voidaan käyttää kerran viikkoon.

KASVOHARJA

Olen käyttänyt Oriflamen kasvoharjaa nyt lähemmäs 4kk ja ihoni on paaaljon paremmassa kunnossa. Tietenkin kasvoharjan lisäksi minulla on hyvä ihonhoitorutiini, joka takaa ihon hyvän kunnon. Vaikka en käytäkään kasvoharjaa säännöllisesti ( nyt olisi kyllä tarkoitus yrittää muistaa käyttää ), eron huomaa iholla silti. Ei ole enää niin paljon mustapäitä ja tukkeumia ja finnitkin ovat alkaneet vähentymään. Ihokin näyttää kuulaammalta ja tasaisemmalta!

Kuudennelta luokalta lähtien olen taistellut ihoni kanssa, vaikkei se olekaan ollut niin huonossa kunnossa. Kuitenkin vähänkin huono iho laskee itsetuntoa, vaikka kaikki sanoisivatkin ettei se haittaa ja että se kuuluu teini-ikään. Ehkä tämä vanhetessa helpottuu?:)

2 kommenttia:

  1. Oon miettinyt pidemmän aikaa kasvoharjan kokeilua, mut silti se on jotenkin jäänyt edelleen hankkimatta... mut ehkä sitä pitäisi kokeilla, kun se kerran toimii! Ei sillä, että mulla nyt mitenkään kovin ongelmainen iho olisi, mutta ainahan se toki paremmassakin kunnossa voisi olla :D

    http://fiiaelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista!! Jos yhtään kasvoharja kiinnostaa niin mun kautta voi ainakin tilata kyseisen kasvoharjan!:)

      Poista

Kiitos kommentista, piristit päivääni!♥