8.2.2017

Oriflame tilaukset

Kirjoittelin tuossa joulukuun alussa, että olen Oriflamen jälleenmyyjä (postauksen voit lukea tästä).
Olen ollut vasta pari kuukautta Oriflamen edustaja ja nyt jo on kertynyt jonkun näköinen kasa merkin tuotteita. Joka jaksolla vähintään pari tuotetta tulee minulle ja niitä on ihana päästä testailemaan!

ORIFLAME

Aloitetaan Honey&Milk tuotteista. Milk&Honey gold on Oriflamen myydyin vartalonihonhoitosarja ja ymmärrän miksi!  Mulla on itselläni kaksi aivan ihanan tuoksuista tuotetta; vartalovoide ja suihkuvoide. Tuotteet sisältävät hunajaa ja maitouutetta, jotka kosteuttavat, pehmentävät ja kiihdyttävät aineenvaihduntaa. Talveksi nämä ovat aivan täydellisiä, sillä vartalovoide on uskomattoman kosteuttava eikä suihkuvoide kuivata ihoa, päinvastoin! Hintaa vartalovoiteella on 17€ ja suihkuvoiteella 13€.

MILK&HONEY ORIFLAME

Pure Skin on rasvoittuvalle iholle ihonhoitosarja. Sarjaan kuuluu vasemmalta oikealle: kasvovesi, kuorinta-aine, puhdistusgeeli ja kasvovoide. Huomasin vasta nyt, että kuvasta unohtui mustapäänaamio, joka minulla on ja kuuluu myös sarjaan! Olen käyttänyt eniten tuota Purifying Face washia, ja se on ollut todella toimiva! Muita olen testaillut ihan pari kertaa, joten niistä tulee joskus tarkempaa arvostelua, kunhan niitä on päästy kokeilemaan pidempi aikaisesti.

PURE SKIN ORIFLAME SANNIIJULIAA

Aloe Vera -kasvovesi olikin jo Tammikuun suosikeissa; kasvovesi ei kuivata ja se tuntuu iholla miellyttävältä. Se myös rauhoittaa ihoa, sen huomaa varsinkin koulun jälkeen kun ihoni helottaa punaisena (johtuen koulun ilmastosta). Kasvovesi kuuluukin Aloe Vera sarjaa, joka on normaalille ja sekaiholle. Love Nature sarjassa on myös herkälle iholle (kamomilla), rasvaiselle (teepuu) ja ikääntyvälle (anti aging) iholle tarkoitettuja tuotteita.
Optimalsin kasvovoide rasvoittuvalle iholle. Päivävoide oli loisto ostos, sillä ihoni ei ole päivän jälkeen öljyinen klöntti, vaan hieman kiiltävähkö.  Tämä on käynyt hyvin meikin alle ehkäisemään rasvoittuvaisuutta ja kosteuttamaan.

ORIFLAME SKIN CARE

Ja tässä vielä viimeiset, sekalaiset tuotteet. Tender care löytyikin jo suosikeista, niin voisin kertoa muista tuotteista. Skin Pro kasvoharja oli siis mun siskon joululahja, johon minulle ostettiin omat vaihtoharjat. Tätä on tullut käytettyä pari kertaa viikossa ja iho näyttää (omasta mielestä) paremmalta kuin ennen! Minuutin pitäisi riittää koko kasvojen harjailuun, mutta minuutin aikana ehdin surruutella pelkät posket... Ehkä pitäisi ottaa ajastin mukana suihkuun ja katsoa siitä tarkat ajat joka kasvojen alueen harjailuun? Yleensä käytän kasvoharjaa silloin kun iho on päässyt rasvoittumaan hiukan enemmän tai kun olen meikannut ja haluan tehopuhdistuksen kasvoille!

Sitten on Swedish Span kosteuttava naamio, joka  oikeasti kosteuttaa ihoa. Se ei kuivata ihoa, mitä muut savinaamiot tuppaavat tekemään, vaikka lupaisivatkin kosteuttaa. Fiksuna tyttönä olen laittanut tätä poskille ja otsan sivuille ja laittanut tuota Pure Skin mustapäänaamiota sitten T-alueelle. Tämän Swedish Span naamion huonona puolena on se, että sitä jää kasvoille vielä pesunkin jälkeen ja loput pitää pestä pois kasvopyyhettä apuna käyttäen. Ensimmäisellä käyttökerralla siitä jäi poskieni ihohuokosiin ja ne sai tosiaankin vain kostealla pyyhkeellä pois.

ORIFLAME SANNIIJULIAA

Onko sulla kokemuksia Oriflamen tuotteista? Jos on, niin mistä ja mitä suosittelisit ostamaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, piristit päivääni!♥