16.1.2017

Talven pelastajat - Vartalo ja käsivoiteet

En ole varmastikaan ainut, jolla kylmyyden vuoksi iho kuivuu aivan järjettömän kuivaksi! Olen itse vartalo- ja käsivoiteiden suurkuluttaja ja olen ostamassa parin kuukauden välein uutta voidetta. Tässä on pari uutta sekä vanhaa tuotetta, joita olen käyttänyt ahkerasti!


Aloitetaan vaikka käsituotteista - Olen käyttänyt jo aika pitkään Vaselinen Healthy hands stronger nails - käsivoidetta, josta olen puhunut useasti blogissani. Tämä on ollut mun ehdoton suosikki jo kauan. Hintaa ei ole paljon, 3€/200ml ja päivittäisessä tällaisen putelin käytössä kestää 1-2kk. Tämä vahvistaa kynsiä, kosteuttaa ihoa pitkäkestoisesti ja imeytyy nopeasti. Ja parasta on se, ettei se jätä ihoa tahmeaksi!
  Käytän myös välillä Emännän Käsivoidetta, joka tuoksuu vähän kummalliselle ja saa kädet tuntumaan 'nihkeiltä'. Tämä on ollut semmoinen hätävara kosteuttaja, joka maksaa  3€/150ml. Plussat sille vielä kotimaisuudesta! Valitettavasti se on mulla tällä hetkellä koulussa kaapissa, niin siitä en nyt saa tähän hätään kuvaa.


Vartalonhoidossa käytin joskus Doven Body Lotioneja, jotka olivat ja ovat vieläkin suosikkeja, mutta niitä tulee ostettua harvemmin. Kuitenkin nyt käytän Dermosilin Ihon hoitovoide, joka kosteuttaa kevyesti, eli ei käy todella kuivalle iholle. Tämä sisältää E-vitamiinia ja lupaa parantaa kykyä sitoa kosteutta. Dermosilille iso plussa siitä, että merkin suurin osa tuotteista on pumppupullossa (<3). Tuotte on kevyt ja imeytyy nopeasti. Aamuisin tämä on vartalolle aivan ehdoton ykkönen, sillä vaatteet voi pukea melkein heti päälle rasvauksen jälkeen


Jos kaipaan iltaisin jotain kosteuttavampaa, kuten Dermosilin ihonhoito voide Blossom, joka mulle tilattiin jouluksi. Tässä on ihana miellyttävä tuoksu ja se pysyy ihanan pitkään iholla. Kosteutus on se tärkein ja tämä ajaa tehtävänsä hyvin. Iho on aamulla kosteutettu ja pehmeä. Tällekin iso plussa pumppupullosta! Tilasimme tämän tuotteen setissä, jossa oli mukana ihanan tuoksuinen suihkugeeli, jota en ole vielä ehtinyt käyttää.


 Nyt mulla on ollut myös käytössä Oriflamen Milk&Honey Hand and Body cream, joka on vähän kalliimpi (17€) kuin ylläolevat tuotteet, mutta jos pitää hyvästä vartalovoiteesta, voin suositella tätä! Ainut huonopuoli on se, että voidetta täytyy ottaa sormella, jolloin kynsien aluset ovat aivan voiteessa. Tietenkin jos omistaa spaattelin (miksei puhdistettua jäätelötikkuakin voisi käyttää), jolla voisi voidetta ottaa hygieenisemmin ja siistimmin. Mulla on tästä sarjasta myös Shower Gel ja olen siitäkin tykännyt, sillä se ei kuivata ihoa!


Lopuksi vielä se, että parhaimmat tulokset iholle saa, kun ihoa kuorii säännöllisesti! Kuoriminen poistaa kuolleita ihosoluja jolloin kaikki kosteuttajat imeytyvät iholle paremmin ja ihosta tulee silkkisen pehmeä.

 Millaisia vartalonhoitotuotteita te käytätte?

8 kommenttia:

  1. Vaselinen tuotteet on kyl huippuja talvi-ihon kosteutuksessa! Ja mul on ollut kans toi Oriflamen milk&honey hand&body cream :D Täältä kans suositukset sille :) Kaikista purnukoista huolimatta ootan kyl jo kesää, että mun käsien iho vois taas alkaa elää normaalia elämäänsä :D

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin odotan kesää, mutta uimisen ja auringon takia iho ei siltikään ole ihan normaali!:D Ainahan se kuitenkin paremmassa kunnossa on kuin talvisin;)

      Poista
  2. Täällä kans yks, jolla kuivuu iho älyttömästi talven aikana! Osittain myös atooppisen ihon takia, pitääkin koittaa noita rasvoja ihan niitten lääkerasvojen ohella :-)
    Sulla on tosi kiva blogi, kirjotat hienosti ja ulkoasu miellyttää silmää. Jäin lukijaksi :-)

    http://osakaksi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Oi että, tuo Oriflamen milk& honey gold on aivan ihana, yks mun suosikkeista tällä hetkellä! :) täällä nimittäin kans yks, kenen kädet on talvisin aivan kamalan näköiset :D

    http://elamaniminunvareillani-roosa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, itsellänikin kädet kuivuu tajuttomasti:D

      Poista
  4. Tosi kiva postaus :) Enskertaan ois helpottanut ainakin muo jos olisi ollut ensin kuvat ja sitten selostus tuotteesta. Toki kaikilla ei ole sama :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Itse olen tottunut tekemään niin, että ensiksi selostus, sitten kuvat:D Rupean muiden blogeissa aina harhailemaan kun mietin, että kumpaankohan kuvaan tämä teksti liittyy :D

      Poista

Kiitos kommentista, piristit päivääni!♥