10.12.2016

5x positiivista

♥Leivoimme tänään ensimmäiset joulutortut ja piparit! Piparien koristeluhan tässä on parasta, vaikka yleensä epäonnistummekin siinä. Kuitenkin pipareista parhaat päätyvät sitten mummolle!

♥Lähestyvä joululoma! Pääsee vihdoin rentoutumaan, olemaan läheisten kanssa, syömään hyvää ruokaa, kuuntelemaan joululauluja ja nukkumaan totta kai pidempään. Joululomaan kuitenkin voisi olla vähän pidempi aika, jotta ehtisin tehdä kaikki tehtävät huolella... :/


♥Hyvän kirjan lukeminen tai sarjan katsominen sängyssä on oikein ihanaa, jos malttaa laittaa puhelimen pois.. Silloin voi uppoutua mukaan tarinaan, jolloin itse ainakin itken ja kikatan joka välissä!

♥Hiihtosäät ovat saapuneet myös Leppävirralle! Kerran olen päässyt testaamaan edellisvuoden suksia ystävän kanssa, tosin siitä lenkistä ei tullut oikein mitään... :D Kunhan pääsen yksin hiihtämään vähän pidempiä lenkkejä rauhassa, niin voin vaikka jakaa tuloksiani tännekin:)

♥Auringonpaiste ja pakkanen! Olen aina kylmissäni, mutta pakkanen on jotenkin silti mun mieleen. Auringonpaiste hankiaisella on mun mielestä ehkä kauneinta ikinä! Ulkoa tullessa jäätyneenä voi mennä vilttien alle ja juoda kuumaakaakaota jotta lämpiäisi.



ps. Vielä pari päivää osallistua mun arvontaan!!

1 kommentti:

  1. Kiva postaus :)
    http://vesimelooniajameikkeja.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit päivääni!♥