27.10.2016

Pieniä kosmetiikkaostoksia

Hyvää viikonloppua minulle! Huomenna taas etänä, joten pyrin kirjoittamaan silloin postaukset valmiiksi julkaistavaksi! Tänään kuitenkin näytän teille mun uusimmat kosmetiikka ostokset, joita katsellessa mietin, että meneeköhän tämä jo vähän yli.. Ostoksina nimittäin olivat...

Lumene Berry Refresh Kiinteyttävä vartaloemulsio - Olen testaillut tätä parina iltana ja voin sanoa että tämä oli ihan hyvä ostos! Voide tuoksuu todella hyvältä, tulee mieleen aivan kesä! Voide imeytyy yllättävän nopeasti eikä jätä tahmeaa tunnetta iholle. Kosteuttaa ihan ookoosti, ei kuitenkaan niin hyvin kuin toivoisin. Johtunee varmaan siitä, etten ole kuorinut ihoani vähään aikaan! Hintaa tällä oli vajaat 4€.

Nivea Men After Shave Balm - Tämän ostamista olen miettinyt todella pitkään, sillä lopputulokset pelottavat minua. Entäs jos tämä ei toimikaan minulle? Otin kuitenkin vihdoin riskin ja ostin tämän. Tuoksu on aika miehekäs, muuten en ole tätä viitsinyt kokeilla senkin takia etten ole ehtinyt meikkaamaan. Tosiaan, olen lukenut monien blogista tämän toimivuudesta ja ollut kateellinen, sillä omaan rasvoittuvana ihooni ei toimi oikeasti mikään tuote. Käytössäni oleva Max Factorin primer ei oikein auta yhtään meikkini alla joten sekin on jäänyt vähän käyttämättä!
Katsotaan nyt, tästä tulee kyllä vielä erillistä postausta, jos tämä on oikeasti paras primer, mitä voi olla!

Labellon Soft Rose huulivoide - Tästä ei sen ihmeellisempää kerrottavaa, tavallinen ihanan tuoksuinen huulivoide söpössä putelissa. Kuitenkaan mun vaativat huulet tarvitsevat kosteuttavamman huulivoiteen, jonka vuoksi tämä ei ollut minulle mikään mieluisin voide. Kouluun tämä on kuitenkin aivan riittävä tuote!



4 kommenttia:

  1. Heips!

    Sulla on kivan oloinen blogi <3! Mullakin on todella rasvoittuvainen iho niin innostuin tosta Nivea Men After Shave Balmista pitää kyllä kokeilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Itse en ole vielä päässyt testailemaan meikkaamattomuuden takia!:D

      Poista
  2. Mulla ei ole ravoittuvainen iho, vaan kuiva ja suht herkkä, mutta silti haluaisin testata tota Nivea Men After Shave Balmia! Ehkä tää sun postaus toimii potkuna takapuolelle ja käyn ostamassa ton.. Ja on onneksi vaihtoehto lahjoittaa toi iskälle tai pikkuveljelle jos ei mulla toimi! :D

    ♡ Helena
    Hundred Moments of Happiness

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hitsi, kiva että innostuit enemmän!:) Itsekin ajattelin antaa sitten isälle, jos omalle iholle ei toimi!

      Poista

Kiitos kommentista, piristit päivääni!♥