19.6.2016

Perusmeikkini

Meikkipohjaan käytän Max Factorin Face Finity All Day Primer ja meikkivoiteena yleensä Lumenen CC Color Correcting Cream 6in1 sävyssä Light. Joskus tarvitsee myös käyttää peiteainetta ja silloin käytän Rimmelin Stay Matte Dual Action Concealer peitepuikkoa.
Kesällä käytän ruskettuneeseen ihooni vähän tummempaa puuteriani Lorealin True Match the powder sävyssä W3 Golden Beige. Varjostuksiin tulee käytettyä Rimmelin Natural Bronzer sävyssä 021 Sun light.


Silmiin ja kulmakarvoihin käytän jotain halpaa kulmakynää tai -väriä. Ehkä olisi aika hankkia jotkut laadukkaammat värit? Ja kulmageelinä minulla on Lumenen Blueberry Eyebrow Shaping Wax sävyssä Soft Brown
Ripsivärinä minulla on itselleni upouusi Maybelline Lash Sensational Lash Multiplaying mascara vedenkestävänä, sekä joskus Lumenen Rasperry Miracle Mascara alaripsiin tai välillä laitan sitä ennen Maybellinen tai Clarinsin mascaraa.  Viimeistelysuihkeita en omista, mutta olen katsonut Cocopandan sivuilta NYXin Make up Setting sprayta, joka jättää mattapintaisen lopputuloksen. Ehkä minä vielä jossain vaiheessa voisin tilata sieltä tuon ja ne kulmavärit!






9 kommenttia:

  1. Pakko ekana sanoa, et aivan ihana banneri sulla tässä blogissa! Itseltäkin puuttuu meikkilaatikosta vielä tuo viimeistelysuihke, se vois olla kyllä kannattava hankinta :)

    http://fiiaelina.blogspot.lu/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Viimeistely suihkeesta olen kuullut niin paljon hyvää, että sellaisen tarvitsisi oikeasti meikkipussiin!

      Poista
  2. Mun on pakko sanoa, että viimeistelysuihke tuli mulle aivan puskista - en ole koskaan kuullutkaan... :-D Ei sen puoleen, käytän aina samat meikit loppuun saakka ja roudaan suurimman osan USA:sta Suomeen, joten ostan meikkejä ennemminkin harvoin, mutta paljon kerralla. Voisi kyllä olla hyvinkin tutustumisen arvoinen tuote! :)

    Ja hei - mukavanoloinen blogi sulla kaikin puolin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Seuraan niin paljon Instagramissa, Youtubessa ja Blogeissa ihmisiä, jotka esittelevät meikkejään, joten niistä tulee helposti tutuiksi uusimmat meikit ja tuotteet!:)

      Poista
  3. toi lumenen CC-voide on kyl ihan ykkönen! (:

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps! Itselläni se saisi peittää vähän enemmän punaisuutta, mutta muuten toimii hyvin!

      Poista
  4. Tuo Lumenen CC-voide kuuluu myös mun perusmeikkiin :). Pitäisi varmaan hommata tuo NYX:in viimeistelysuihke, sillä oon kuullut siitä niin paljon hyvää.

    http://www.noraadler.com/

    VastaaPoista
  5. Ihanan oloinen blogi! Todellakin liityin lukijaksi!

    http://jenni-aleksandra.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit päivääni!♥