12.6.2016

Meikkisivellin arvonta / Makeup brush lottery


Olen pitkään halunnut järjestää arvonnan, jossa palkintona olisi jotain tuotteita, joista olen itse tykännyt. Lisäksi tuotteiden pitää olla sellaiset, joista teiltä lukijani olen saanut eniten kommentteja.

Sen vuoksi valikoin toiseksi palkinnoksi toothbrush meikkisiveltimen. Osa lukijoistani olivat kuulleet tuotteesta ja haaveilivat sen ostosta mutta jostain syystä hankinta oli jäänyt tekemättä. Ja joillekin tuote oli täysin uusi ja innostui siitä lukiessaan blogiani. Tuotetta voi käyttää meikkivoiteen, korostus- ja varjostusvärien ja peiteaineiden levittämiseen.  Tarkemman kuvauksen voit lukea täältä postauksesta.

Ja toiseksi palkinnoksi valikoin Ecotoolsin meikkisivellin setin, joka sisältää 4 sivellintä (Kabuki-siveltimen, peiteainesiveltimen, luomivärisiveltimen ja puuterisiveltimen) ja säilytyspussin. Settiä en ole esitellyt blogissani, vaikka se siveltimet kuuluvatkin päivittäiseen käyttöön. Pienen koon ansiosta setti on helppo ottaa mukaan matkoille! Kuten kaikki Ecotoolsin tuotteet, nämäkin ovat ympäristö- ja eläinystävällisiä.  Tämän valikoin siis sen vuoksi että se tulisi nyt tunnetuksi.

Molemmat palkinnot siis arvon pakettina, en erikseen.

Arvonnan säännöt:
  • Osallistuaksesi arvontaan, sinun täytyy olla virallinen blogini lukija Bloggerin kautta.
  • Kommentoi tähän postaukseen, miksi juuri sinun pitäisi voittaa palkinto!
  • Liitä kommenttiin toimiva sähköpostiosoite, jotta saan otettua voittajana yhteyttä!
Arvontaan on aikaa osallistua torstaihin 16.6 kello 23.59 asti ja voittajan ilmoitan perjantaina 17.6.
Onnea kaikille osallistujille!
Kuvassa omat tuotteeni! // Photo of my own products

Same for my foreign readers in english (shortly):

I have a long time wanted to organize a lottery, where the prize should be the products , which I actually liked. In addition, the products must be such as to which of my readers has given most of comments.

That's why I picked one prize of tootbrush make-up brush and the other one EcoTools makeup brush set. EcoTools set includes four brushes.

Both of these award are package, not separate prizes.

Rules of the lottery:
  • To participate in the lottery, you need to be an official reader of my blog via Blogger
  • Comment on this post, why you should win the prize!
  • Include your e-mail address with your comment, that I can get contact the winner

The lottery is time to attend to Thursday 16.6.2016 at 23.59 and winner will be announced on Friday 17.6.2016 . Good luck!




29 kommenttia:

  1. Bloggerin kautta lueskelen!
    Toothbrush on todellakin sellainen tuote, josta olen lukenut, mutta en ole sitä vielä testaukseen hommannut, josko nyt sitten!
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Blogger lukija.Arvontaan osallistun.Mukavaa että olet kuunnellut lukijoiden toiveita. sannikas15@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Lukijana oon :) Mulla on itsellä tosi heikolla hapella meikkisiveltimet, olisi aika saada uudet!
    suorin.mutka@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Bloggerin kautta luen. Olisi aika uudistaa meikkipussin sisältöä, nämä tulisi tarpeeseen.
    postin.tuomaa@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Iiih! Ihania :) mä oon pitkään tahtonut sivellinsetin, hyvä kun vaan maksaa! Peukut pystyssä et pääsis vihdoin luopuu noista kamaluuksista :) seuraajasi Sofia ^_^ ssofia.o@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. lukija olen! itse omistan siis tasan sen yhden puuterisiveltimen vaikka meikkaaminen kuuluu jokaiseen päivääni suurena osana, joten siveltimet tulisivat tarpeeseen. maria.aleksandra.koivisto@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Luen bloggerin kautta! Meikkisiveltimille löytyy aina käyttöä! :)
    essiivi-@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. Noita olen itse haikaillut, mutten jostain syystä ole niitä vielä hankkinut.. Aivan ihania kuulemma! Ehdottomasti mukana arvonnassa! :)
    tiamikaela(at)outlook.com

    VastaaPoista
  9. Uudet siveltimet olisivat tähän tilanteeseen aivan ihanteelliset, kun vanhat alkavat jo vetelemään viimeisiään! Ja varsinkin tuo "hammasharja"-sivellin olisi ihana saada testiin tälläisenä meikkihöperönä! Tässä myös blogillesi uusi lukija! :) Arvonnassa ehdottomasti mukana!
    sofia.timonen(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  10. En oo koskaan raaskinu käyttää rahaa kunnon sivelitmiin, joten oon jääny käyttämään samoja halpoja, jotka ostin ihan alkuun vaan "kokeiluun". Niinpä uudet kunnon siveltimet ois ihana yllätys!

    kepatti@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Ecotoolsin siveltimet ovat ihan parhaita. Tuo toothbrush - sivellin on minulle uusi tuttavuus.

    suvi.vikholm(a)luukku.com

    VastaaPoista
  12. Lukija :). Mun pitäisi voittaa, koska oon meikkifriikki mutta siveltimet on vanhoja ku taivas eikä oo rahaa ostaa uusia.

    turkoosivadelma [at] luukku.com

    VastaaPoista
  13. Bloggerin kautta luetaan :)
    Meikkaaminen on tullut yhdeksi intohimoistani ja olen alkanut harkitsemaan maskeeraajan uraa tai jotain joka liittyy kauneuteen, hiuksiin yms. Omat siveltimeni ovat vanhoja ja eivät kovinkaan parasta luokkaa, sillä varaa ei ole ostaa niitä parhaimpia tuotteita. Päivitys siveltimien puolella olisi siis korkea aika tehdä.

    funnyseppa@gmail.com

    VastaaPoista
  14. Bloggerin kautta olen lukijana!
    Olen juuri alkanut kiinnostumaan enemmän meikkauksesta ja kosmetiikasta, mutta hyvien välineiden puuttuessa on jälkikin paljon huonompaa kun tahtoisin. Tämän vuoksi uudet meikkisiveltimet tulisivat varmasti käyttöön!
    Eiskuslifexoxo@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Siveltimeni ovat huonossa kunnossa, joten uusia kaipaan

    unelmiaonnesta(at)gmail.com

    VastaaPoista
  16. Mulla meikkisiveltimet vetelee aivan viimesiään ja rahaa pitäsi säästää muutamaan tulevaan matkaan.. Lisäksi olen jo pitkään halunnut testata tota toothbrush sivellintä, kuten myös ecotoolsin siveltimet ovat parissa blogissa pistänyt silmään! :/

    Olen ollut jo pitkään lukijasi ja email on helena.vainisalo@gmail.com

    ♡ Helena
    Hundred Moments of Happiness

    VastaaPoista
  17. Kummistaki noista oon pitemmän päälle haaveillu! Moni on kertonu tosi positiivista kommenttia. Ei vaan koskaan raaski ostaa:(.

    Kuivalainenkaisa@gmail.com

    Kyllä pitää ahkerammin alkaa lukea!

    VastaaPoista
  18. Oon haaveillut todella pitkään noista siveltimistä, itsellä sen verran huonot ja vanhat siveltimet. noiden osto jostain syystä jäänyt ehkä ton hinnan perusteella.

    Ripawaas@gmail.com

    VastaaPoista
  19. Minulla on vain pari meikkisivellintä, ja nekin kaipaisivat jo uusimista. Ihana olisi saada noin hyvä setti :) Olen lukija, innolla mukana arvonnassa :)
    netteri@gmail.com

    VastaaPoista
  20. Nykyiset meikkisiveltimeni ovat jo vanhat ja kuluneet, joten päivitys olisi todellakin paikallaan :) Lukijana ehdottomasti mukana huipussa arvonnassa!
    ameliarose211@gmail.com

    VastaaPoista
  21. Bloggerin kautta seuraan :) Minun siveltimeni ovat halpiskamaa, olisi kiva saada laadukkaat tuotteet käyttöön :)

    anna_88@luukku.com

    VastaaPoista
  22. En omista kunnon siveltimiä, joten olisi kiva saada uudet käyttöön. Bloggerin kautta seurailen :)

    hilsan@luukku.com

    VastaaPoista
  23. Vanhat siveltimet vetelee viimesiään, joten käyttöä olisi uusille! Bloggerin kautta olen lukija :)

    noorapeltokangass@gmail.com

    VastaaPoista
  24. Nykyiset siveltimeni, mitkä ovat miulla olleet meikkauksen alustalähtien alkavat jo olla hieman kulahtaneet ja rikkinäiset, ja osa myös täysin väärässä käytössä ollut. Tarve olisi siis jo uusille siveltimille!

    Sotasorsas@gmail.com

    VastaaPoista
  25. Nykyiset siveltimeni, mitkä ovat miulla olleet meikkauksen alustalähtien alkavat jo olla hieman kulahtaneet ja rikkinäiset, ja osa myös täysin väärässä käytössä ollut. Tarve olisi siis jo uusille siveltimille!

    Sotasorsas@gmail.com

    VastaaPoista
  26. Olis tosi mahtavaa saada noi siveltimet! Mulla on koko elämäni aikana ja tälläkin hetkellä ollut vain tigerista ostettu puuterisivellin ainoana siveltimenä, joten noille ois todellakin käyttöä nyt kun meikkejäkin kertynyt. Ja isona plussana noissa Ecotoolsin siveltimissä on just se et ne on eläin- ja ympäristöystävällisiä mikä on mulle ainakin tärkee asia. Ollaan kaverin kanssa jo kauan haaveiltu noista kun ollaan kauppoja kierrelty. Ja noista oon kuullu niin paljon hyvvää♥ Joten jos olis rahaa riittävästi niin noi olis just ne mitkä ostaisin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mun sähköposti on tosiaan: nipsuliini.ee@gmail.com

      Poista
  27. Kunnon meikkisiveltimet kelpaisi! Olen tyytynyt tilaamaan ebaysta jotain halvempia ja kyllähän se hyvä kosmetiikka menee hukkaan kun sutii huonoilla siveltimellä. Näistä olen kuullut paljon hyvää ja suurena luomukosmetiikan ystävänä näiden siveltimien ekologisuus on iso iso plussa!
    minuhno@gmail.com

    VastaaPoista
  28. Lukijana! :)

    Ja miksi arpaonnen soisi suosivan meikäläistä? :-D Siksi, että olen äärimmäisen huono ostamaan itselleni mitään vähääkään hemmotteluun viittaavaakaan - meikit, kuin yksi rispaantunut sivellinkin ovat useamman vuoden takaa, vaikka kovasti vastaavia tykkäisinkin käyttää. Kaikessa rehellisyydessään olisi aivan mahdottoman mukava päästä hemmottelemaan itseään jollakin sellaisella, joka ei tavallisesti omaan repertuaariin kuulu - toisaalta, pidän kovasti myös siveltimien ekologisuudesta.

    Kivaa kesää sinulle! :-)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit päivääni!♥