22.4.2016

Beauty tips #3 Hair

Itse en tiedä hiusten hoidosta paljoakaan, mutta tässä on vinkkejä ja tuotteita joilla hiukseni ovat, no, tällaiset kuin nyt, liukkaat, pehmeät ja ''normaalit''! Sain taltutettua sähköiset kutrit pois nopeasti!


Hoitoaine on tosi tärkeä tuote hiusten pesussa. Se kosteuttaa ja ravitsee hiuksia + saa ne helposti selvitettäviksi. Mulla on 2 lempihoitoainetta ja ne on Cutrinin Volumism conditioner ja Schwartzkopfin GLISS Million Gloss Conditioner. Tuo GLISS on ollut mulla jo pidemmän aikaa ja se jää tuoksumaan hiuksiin mukavasti. Cutrinin hoitoaine tai ylipäätänsä merkki taitaa olla mulla ensimmäistä kertaa ja oon tykännyt tosi paljon. Mulla tosissaan irtoili hiuksia vähänväliä kun värjäsin hiukseni 7. luokalla ja nyt mun kutrit on taas vahvat!


Ensimmäinen hiusmaski mitä olen kokeillut on Garnier Respons strenghtening mask. Olen ollut todella tyytyväinen tähän tuotteeseen (olen oikeastaan tyytyväinen kaikkiin asiansa ajaviin tuotteisiin), sillä se on vahvistanut mun hiuksia, eivätkä ne irtoile läheskään niin paljon kuin pari kuukautta sitten. Sitä paitsi maskin hunajainen tuoksu jää hiuksiin 2-4 päiväksi, eikä tuotetta tarvitse käyttää kuin kerran viikossa!



Schwartzkopfin Moisture kick spray conditioner on ollut myös ahkerassa käytössä ja XXL kokona se on kestänyt jo melkein puolivuotta! Se kosteuttaa ja selvittää hiukset helposti ja käytän tätä välillä hoitoaineena, jos sellaista ei tule laitettua.


Viime kesälle äiti osti kampaajalta WELLA:n aurinkosuojasuihkeen, joka siis kuulosti todella hyvältä, mutta eihän viimekesänä edes paistanut aurinko, joten tuo aurinkosuoja oli aivan turha. Kyllä mä silti tätä tuotetta käytin ja tykkäsin. Tuote lupasi terveet ja pehmeät hiukset ja sellaiset mä sitten sain!


Vinkkejä hiuksien hoitoon:
Pese hiukset suihkun loputtua kylmällä vedellä, jotta hiussolmukkeet sulkeutuvat.
Älä harjaa märkiä hiuksia, sillä ne venyvät ja samalla ohenevat sekä katkeavat helpommin.
Harjaa hiuksiasi: päänahka voi hyvin ja veri alkaa kiertämään. Myös päänahan tuottamat aineet pääsevät latvoihin saakka hoitamaan niitä!

Mites te hoidatte yleensä hiuksia ja onko tullut vastaan jotain erityisen hyvää tuotetta?

Hyvää viikonloppua!♥

2 kommenttia:

  1. Vähänkö hyvä postaus. Oon miettinyt tota hunaja jutun testaamista. Sulla on muutenkin ihanan näköinen blogi. :)

    www.mydayblogfin.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, kiitos! Toi hunaja maski on ihana, suosittelen lämpimästi sen testaamista♥

      Poista

Kiitos kommentista, piristit päivääni!♥