9.4.2016

Beauty tips #1 Nails

Ensimmäisenä teen oman ''Beauty tips'' postaussarjan, jossa kerron mun käyttämistä tuotteista ja vinkeistä. Ensimmäisenä aloitetaan suosikistani, kynsistä!


Wild&MILD: yksi ehdottomista suosikeistani. Olen ostanut kyseisiä lakkoja nyt ehkä 5 kertaa ja joka kerralla olen ostanut niitä 4-5 ja hinnaksi tulee n. 10€. Lakat ovat laadukkaita, peittäviä (ainakin osa) ja kestäviä. Jotkut keräävät Essietä ja O.P.I:a, minua ei niin kalliit lakat ole viehättäneet juuri hintansa takia.


Kaikki rasvat ja öljyt ovat yksiä tärkeimmistä tuotteistani käsien ja kynsien hoidossa. Tällä hetkellä käytän Vaselinen rasvoja. Ne tuoksuvat hyvältä, kuivuvat nopeasti ja helppo kantaa mukana esim. kouluun. Äiti osti meille Mary Kayn käsienhoitosetin joka sisältää mm. mehiläisvahan, kuorinta aineen ja rasvan. Tästä tulee myöhemmin tulevaisuudessa uutta postausta, kunhan olen tutustunut pakkaukseen useampaan kertaan!
Mulla on myös Banggoodista tilattu kynsinauha öljy, joka on ollut todella hyvä. Parin käyttökerran jälkeen kynsinauhat on paljon paremmassa kunnossa. Uutuutena kuvasta löytyy O.P.I:n kynsinauha öljy, josta kerron myöhemmin.


Kynsien lakkaustarvikkeet ovat myös yhdet mun ostetuimmista tarvikkeista -myös halvimmista- sillä tilaan tarvikkeet pääasiassa Banggoodilta! Käytän mm. Dotting tooleja, siveltimiä, teippejä ja koristeita! En yleensä leikkaa kynsiäni, ehkä silloin kun viilattavaa on hirveästi. Kynsinauhani leikkaan tavallisilla kynsisaksilla, mutta muuten käytän aina viilaa. Suosikkejani ovat lasiviilat, mutta nykyään tulee käytettyä myös ''tavallista'' viilaa.
 P.S. Mulle on tulossa lisää kynsitarvikkeita Banggoodilta, joten lisää niistä kun kaikki tuotteet ovat perillä... ;)


Lopuksi vielä kuva tämänhetkisistä kynsistä:



 
Siinäpä kaikki mun kynsitarvikkeet ja tuotteet olivat, lisää voi kysyä kommenteissa jos jokin asia mietityttää! Kynsien hoito postausta löytyy tästä


8 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Noi Wild&MILD kynsilakat on kyl munki mielestä tosi hyviä! :)

    http://noorajanikaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Tää postaus oli kiva! :) Tykkään näistä sun kuvista ku ne on aina ihanan valoisia ♥!

    VastaaPoista
  3. Oi, tosi kivat kynnet! Tykkään sun blogin ulkoasusta ja värimaailmasta ihan sikana:)

    tiianoora.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihanat kynnet! Ootko harkinnu kosmetologin alaa? :3

    http://drawingmyownstory.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!♥ Ja kyllä, sille alalle olen hakenut yhteishaussa vaikka kuinka monelle paikkakunnalle!.)

      Poista

Kiitos kommentista, piristit päivääni!♥