15.2.2016

Random facts about me

Minusta tulee aikuisena kosmetologi. Ainakin niin olen suunnitellut, toivottavasti pääsen opiskelemaan sille alalle Kuopioon! Haemme myös Pieksämäen, Jyväskylän ja ehkä Joensuun ammattikouluihin.

Tykkään meikata itseäni ja muita, mutta aina en jaksaisi meikata itseään. Onneksi on pikkusiskoja ja kavereita.

Hiukseni ovat latvoista vaaleat, vähän vaaleammat ruskeat. En osaa kuvata tuota sävyä, mutta aijon leikata hiukseni johonkin olkapäihin asti tiistaina. Niistä ja tulevista hiustenhoidoista lisää tällä viikolla!♥


Viihdyn paremmin kaksistaan tai kolmistaan, kuin isoissa porukoissa, sillä muuten AINA joku jää yksin tai on hiljaa. Joskus se olen minä, joskus joku muu.

Nettikaupoissa lisäilen kaikkea ostoskoriin. Harvemmin mitään tulee tilattua, vaikka kuinka haluaisikin jotain.

Saan hermoromahduksen jos kynteni menevät pilalle. En saa sen jälkeen tehtyä mitään kunnolla ja kaikki asiat sen jälkeen epäonnistuu.

En saa nukuttua valoisassa huoneessa. Tämä tulee yleensä ongelmaksi kesäisin mökillä, jollon nukun yläkerrassa ja aurinko paistaa illalla JA aamulla suoraan sänkyyni...

Mulla on melkein aina nälkä. Saatan syödä tylsyyteen, jep todella huono tapa. Mutta ruoka on hyvää ja siitä pitää nauttia kun sitä saa. Olen aika nirso ruoan suhteen, mutta mielestäni syön nykyään paljon monipuolisemmin.


Mulla ja mun kavereilla on sellaisia Healthy -päiviä. Jos käydään hiihtämässä/lenkkeilemässä yms. syödään sen jälkeen kaikkea terveellistä ja ollaan urheilullisia. Yleensä ne ovat viikonloppuja, esim tänään menemme hiihtämään kaverini kanssa!

Leikaan kynteni lyhyeksi, sillä ajattelen että aloitan niiden kasvattamisen puhtaalta pöydältä. Siksi ne ovat nytkin lyhyet ja ovathan ne kasvaneet about millin sitten tiistaista!

Minusta tuntuu paremmalta ilman meikkiä. Tai ainakin nyt. Nyt ihoni ei ole enää niin hyvässä kunnossa (johtuu varmaan niistä parista suklaa palasta, jotka minulle tarjottiin?) ja minusta tuntuu että kaikki tuijottavat huonoa ihoani... Ja ihoni on nyt pintakuiva, joten meikkipohja tuntuu pahalta.

Rakastan lukemista yli kaiken. Tälläkin hetkellä tietokoneen vieressä odottaa Mustan tikarin veljeskunnan viimeinen osa, Varjot. J.R Ward on yksi suosikki kirjailijoistani. Odotan innolla sarjan sisarsarjaa, joka ilmestyy (muistaakseni) ensikuussa!


Tykkään valokuvaamisesta hirveästi. Ensimmäisen kamerani, Nikon D3200, sain 2 vuotta sitten ( 2014 kesällä ) ja olen ollut tosi tyytyväinen tähän kameraan. Nyt vasta olen alkanut tutkimaan kameraani ja sen asetuksia enemmän. Olen löytänyt valaistuksen säätämisen, mustavalko kuvat ja vähän kaikkea muuta :D Vieläkin osa kamerastani on pelkkää arvoitusta.

Kuvaan kavereitani ja aina kun he yrittävät kuvata minua, olen vaivaantunut ja minusta tuntuu tyhmältä, joten minusta ei saa kunnon kuvia. Ehkä 1-5 kuvaa onnistuu. Meillä on sitä paitsi eri tyylit kuvaamisessa ja kameran edessä olemisesta joten välillä on vaikeaa saada hyviä kuvia, mistä kaikki ovat tyytyväisiä.


Tykkään hiihtää, juosta ja tanssia. Ja tiedättekö mistä se johtuu? Kaisa on pyytänyt minua juoksemaan ja hiihtämään ja olen tykännyt sen takia molemmista lajeista. Tanssia taas aloin harrastamaan koska toinen kaverini pyysi minua joskus 6. luokalla samaan ryhmään tanssimaan. Kaverit ovat siis vaikuttaneet näihin. Ennen pidin lenkkeilyä laihduttajien harrastuksena, mutta suostuin sen kerran lenkille ja nyt en voisi elää ilman lenkkeilyä.


Moi! Pahoittelen postauksien vähäisyyttä! Tämä postaus oli tarkoitus julkaista jo viikonloppuna, mutta koko viikonloppu oli niin kiireinen, että en ole oikein kerennyt/jaksanut postailla siinä välissä!:)

24 kommenttia:

  1. Oi toi sun ruoka-annos näyttää niin hyvälle, tuli kamala nälkä! :D

    http://katja-positivevibes.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tosi hyvin tehty postaus siinä mielessä, että nää on oikeesti random faktoja, eikä mitään basic lempiväri, lempieläin, yms yms! Tosi kivoja oot siis keksiny c:

    http://hobbieshappiness.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse pidän juuri näitä lempiväri, lempiruoka jne jne.. postauksia tylsinä :D

      Poista
  3. Kiva postaus ja muutenkin mukavanoloinen blogi sulla :) Muutamia samaistuttavia faktojakin löysin :D

    http://lifeonearth-marianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!♥ Hah, en olekaan enää ainutlaatuinen :D

      Poista
  4. Kiva postaus ja kiva blogi sulla! :) Olis hienoo jos tekisit postausken sun lempikirjoistas. :)

    http://sonjatuuliak.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ajatellutkin sellaisen tekemistä, mutta jospa mä nyt tekisin kun on joku, jota sellaista haluaisi:)♥

      Poista
  5. Ei vitsi miten upea toi viimeinen kuva!

    http://eltsinmuotinurkkaus.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Tälläset postaukset on aina kivoja! Mulla on sama kamera tai sen edellinen malli, ja mulla meni samoin et eka kuvas ihan automaatilla ja nyt vasta kiinnostunut niistä asetuksista :D. Mut pikkuhiljaa hyvä tulee!

    http://onrooftop.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Itse kuvana _aina_ jos on mahdollista, niin liikekuvalla. En omista kamerajalustaa, joten sillä saa helpoiten otettua kuvia jotka ei heilahda :D

      Poista
  7. Mulla oli ihan sama juttu oman Canon 550D:n kanssa! Kuvasin sillä pitkään täysautomaatilla, kunnes tajusin että on olemassa myös se täysmanuaali. :D Siitä lähti mun kehittyminen ummikosta suht hyväksi amatööriksi. Pienin askelin kun lähtee tutkimaan kameraa niin hyvää tulee.

    Mä tykkään kans kuvata muita ihmisiä, mutta sitte kaikki kuvat minusta on 90% aivan kauheita ja julkaisukelvottomia. Tuntuu, että lihon aina 100 kiloa jokaiseen kuvaan ja itsetunto murenee kivasti. :"D Mut sit tajusin, että kuvaajassakin voi olla vikaa (vääristävä polttoväli, kuvakulma jne). :D

    ~ Emma Alhola

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Voi vitsi kun kaikkia noista ohjeista ei ymmärrä. Mutta ehkä jossain vaiheessa :D

      Joo, välillä kuvaajassa vika. Itse haluan kirkkaita kuvia ja jos kaveri ei tajua muuttaa kuvaa kirkkaammaksi, niin sitten pitää muokata, jolloin laatu kärsii. Myös kuvakulma vaikuttaa mun kuvissa kamalasti. Itsetunto tosiaan kärsii, kun susta saa peräti 3 hyvää kuvaa ja kaverista 100. Tai sitten se tarkoittaa että mä olen vain luonnollisesti parempi kuvaaja :D

      Poista
  8. Ihana blogi sinulla ja hauska tällainen random facts-postaus! :) Hyvää (myöhäistä) ystävänpäivää sinulle! ♡♥

    http://suuntanaoikis.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Hauska postaus! Tällaiset on kivoja lukea. :)
    http://tiamikaelaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Olipa kiva postaus! :--) Mäkin tykkään hiihtämisestä kauheena, mutta viimekerrasta on nyt liian kauan.

    katiannausa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin, kun ei ole pitkään aikaan päässyt laduille lumisateen takia. Huomenna kuitenkin pääsee laduille kun koulussa hiihto :)

      Poista
  11. Muksa postaus! Kiva tietää aina uusia nippelitietoja ihmisistä, se on oikeesti yllättävän kiinnostavaa! Ja joo fiilaan sua ton ihon kanssa, tuntuu et jokaisesta suklaapalasta tulee miljoona näppyä!!

    http://tanitateella.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!

      Tosi surullista että tällaisia ihotyyppejä pitää olla! Nauttimisen jälkeen kärsii :D

      Poista
  12. Mielenkiintoinen postaus, tälläsiä on aina kiva lukea! Sait uuden lukijan (:
    s-underthesamestars.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit päivääni!♥